Klacht Gameballs.nl: Aankoopbedrag niet retour ontvangen na terugzenden producten

Klachtnummer
# 348787
Gebruiker
P. Bosch
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zeer slechte service en onbetrouwbaar bedrijf. Nu het terugsturen van twee veldvoetballen omdat de verkeerde ballen besteld zijn, is het aankoopbedrag nooit terug ontvangen. Na meerdere mails gestuurd te hebben, nog steeds niet het aankoopbedrag retour gekregen! De vermelde telefoonnummers zijn niet beschikbaar.

De oplossing

Het geld retourneren.

1 reactie

  1. Auteur
    Gameballs.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Bosch,

    Voor omruiling had u moeten bij betalen.

    Dit is door drukte tijdens Sinterklaas en Kerst niet goed door ons opgevolgd.

    Onze excuses daarvoor.

    Uit bovenstaande blijkt dat u niet meer wil bijbetalen en van omruiling afziet.

    We hebben het aankoopbedrag zojuist terug gestort en uiterlijk morgen dit op uw rekening staan.

    Met vriendelijke groet,

    Arie van der Veer
    Gameballs

Ook een klacht indienen over Gameballs.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen