Opgelost door Gameballs.nl: Artikelen niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 155379
Gebruiker
M
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 9 feb heb ik twee kinder basketballen besteld en tot op heden (17feb) niets ontvangen. Twee kinderen verdrietig, de mijne en zijn beste vriendje. Net een mailtje gestuurd naar Gameballs. Hopelijk worden ze snel toegezonden. Anders wil ik mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil ze graag binnen een week vanaf nu ontvangen . Anders wil ik mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Gameballs.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    M
    Datum
    Ik ben na contact opgenomen te hebben per e-mail met gameballs meteen de dag daarna gebeld door een van hun medewerkers. Er is mij uitgelegd dat er met het bestellen iets mis was gegaan en dat de bestelling zo spoedig mogelijk geleverd zou worden. Een paar dagen later ontving ik inderdaad mijn bestelling. De kleur van de ballen matchte echter niet met die ik besteld had. Gameballs gebeld en de foto op de bestelsite bleek niet te kloppen. Jammer. Wel blij met de ballen.
  2. Auteur
    M
    Datum
    Ik ben na contact opgenomen te hebben per e-mail met gameballs meteen de dag daarna gebeld door een van hun medewerkers. Er is mij uitgelegd dat er met het bestellen iets mis was gegaan en dat de bestelling zo spoedig mogelijk geleverd zou worden. Een paar dagen later ontving ik inderdaad mijn bestelling. De kleur van de ballen matchte echter niet met die ik besteld had. Gameballs gebeld en de foto op de bestelsite bleek niet te kloppen. Jammer. Wel blij met de ballen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Gameballs.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen