Opgelost door Gameballs.nl: Artikelen niet geleverd

M

Op 9 feb heb ik twee kinder basketballen besteld en tot op heden (17feb) niets ontvangen. Twee kinderen verdrietig, de mijne en zijn beste vriendje. Net een mailtje gestuurd naar Gameballs. Hopelijk worden ze snel toegezonden. Anders wil ik mijn geld terug.

Ik wil ze graag binnen een week vanaf nu ontvangen . Anders wil ik mijn geld terug.

Gameballs.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

M
    Ik ben na contact opgenomen te hebben per e-mail met gameballs meteen de dag daarna gebeld door een van hun medewerkers. Er is mij uitgelegd dat er met het bestellen iets mis was gegaan en dat de bestelling zo spoedig mogelijk geleverd zou worden. Een paar dagen later ontving ik inderdaad mijn bestelling. De kleur van de ballen matchte echter niet met die ik besteld had. Gameballs gebeld en de foto op de bestelsite bleek niet te kloppen. Jammer. Wel blij met de ballen.

M

Ook een klacht indienen over Gameballs.nl?