Opgelost door Gameballs.nl: Bestelling betaald maar nooit ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 648303
Gebruiker
Arb749
Datum
2 reacties

Details

Klacht

30-1-23 een bestelling geplaatst en betaald maar niet ontvangen ondanks meerdere mails en gepoogde telefoontjes

Gewenste oplossing

Leveren of terug betalen
Geboden oplossing
Pas na tussenkomst van klachtenkompas werd de bestelling afgehandeld. Eerdere mails en telefoontjes rechtstreeks aan het bedrijf werden wekenlang niet beantwoord. De verkoper beweerd 2 x contact te hebben gehad ivm de bestelling maar dit is gelogen, voor dat de officiële klacht is ingediend heeft Gameballs geen enkel gehoor gegeven aan welke vorm van communicatie. Uiteindelijk de bestelling in goede orde ontvangen maar wij bestellen hier nooit weer.
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Gameballs.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    We heben 2x telefonisch contact gehad over deze levering.

    Daarin besproken dat we wachten tot Jako Tight binnen is en dat we dan alles in een keer versturen.

    Jako Tight is binnen en uw bestellling wordt uiterlijk komende woensdag verstuurd.

    Mocht u de order toch gecreditteerd willen laat het ons dan even weten.

    Mvg

    Arie van der Veer
    Gameballs
  2. Auteur
    Gameballs.nl
    Datum
    Beste,

    Nadat De Tight binnen was hebben we onmiddellijk uw order verstuurd.

    Uw klacht hier heeft hier niets mee van doen.

    Mvg

    Arie van der Veer
    Gameballs

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Gameballs.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen