Klacht Gameballs.nl: Lekke bal geleverd, geen reacties

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 643164
Gebruiker
Esje13
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In juli 2022 een handbal besteld, welke lek bleek. Meerdere malen gemaild, sept, okt, nov, ook gebeld, dec. Ik kon een klacht indienen, want die klachtenformulieren werden sneller opgepakt, zei mijnheer. Niets van dat is waar.
Ik heb hem uitgelegd dat mijn dochter nu een lekke bal heeft en erg teleurgesteld, zeg maar verdrietig is. Ook nog per app contact gezocht, maar nergens wordt op gereageerd. Ik zou graag mijn geld terug willen, zodat ik alsnog een goede handbal voor mijn dochter kan kopen.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Gameballs.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Gameballs.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen