Klacht Gameballs.nl: Verkoper reageert niet/ onjuist product.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 620268
Gebruiker
Edo Djordjevic
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Spalding coachbord gekocht, stift gebruikt die bij het bord hoorde en het bord is onmiddelijk vies geworden en de stift is niet uit te vegen. Meedere malen contact proberen te maken met verkopen zowel via whatsapp als sms, met foto's wat er aan de hand is zonder enige reactie.
Eenmaal telefonisch contact wil de verkoper dat ik kosten maak door het bord alsnog terug te sturen voor controlen want ik citeer: 'uit mijn ervaring blijkt dat altijd de verkeerde stift is gebruikt'
Onprofessioneel en zeer verdachte manier van handelen.

Gewenste oplossing

Geld terug en ik stuur het product terug.
Geboden oplossing
Er is niks opgelost. Heb een nieuw bord besteld elders en ik hoop dat gameballs zich meer commiteert aan haar klantwens en behoefte. Iemand uitmaken voor laster en smaad - zomaar - is not done in zakelijke dienstverlening in mijn ogen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Gameballs.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Klant claimt dat met meegeleverde stift geschreven is op coachbord en dat dit niet uit te vegen is.

    Aangeboden dat klant bord terugstuurt met meegeleverde stift.

    We willen dit testen met meegeleverde stift. Indien blijkt dat wat geschreven is met meegeleverde stift niet volledig uitwisbaar is krijgt klant geld compleet terug en vergoeden we ook de terugzendt kosten.

    We hebben dit meermalen aan klant aangeboden.

    Klant gaf aan dat als hij op diverse fora en klachten sites negatieve reacties zou plaatsen als we niet zonder meer een nieuw coachbord zouden sturen. Kortom klant chanteerde ons en dreigde met laster en smaad. We maken dit helaas vaker mee.

    Mvg

    Arie van der Veer
    Gameballs

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Gameballs.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen