Klacht Gameband: Het negeren van klanten bij een probleem met het product

Klachtnummer
# 189846
Gebruiker
Milano
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in 23 januari 2016 een product gekocht van het bedrijf gameband. Tot aan juli was er geen probleem tot nu dan. Het bestand dat de gameband laat werken is corrupt en kan ik het product niet meer gebruiken. Volgens de waranty heb ik recht op vervangende onderdelen of vervangend product binnen 1 jaar. Ik moet hun contacteren via e-mail of social media maar daar krijg ik en velen anderen al maanden geen antwoord van terug. Daarom dien ik nu een klacht in voor dat bedrijf want het heeft me wel 100,- gekost

De oplossing

Ik zou graag nieuwe bestanden of het product zelf krijgen vanwege dat ik het volgens de 1 jaar waranty recht op heb.
Anders wil ik het aankoopbedrag (100,-) terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gameband hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gameband?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen