Wij vinden dat Gamecardwinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Gamecardwinkel: code simcity ongeldig
Details
Klacht
Na aanschaf van Simcity 2013 ontving ik van gamecardwinkel direct mijn code, toen ik deze bij EA (Origin) invulde leek deze in eerste instantie prima te werken. Echter een na een aantal dagen spelen kreeg ik opeens de melding dat mijn code onjuist was en ingetrokken is door EA. Toen ik vervolgens telefonisch contact opnam met EA kreeg ik te horen dat mijn account om de volgende reden was verbannen: "Purchase has issued a Chargeback or was found to be fraudulent and was refunded against 3rd Party store. Key and Online Access have been disabled. Customer may not be the original purchaser or not realize they issued a Chargeback." En dat ik het maar moest uitzoeken met de verkopende partij (Gamecardwinkel). Deze geven nu al 3weken lang geen gehoor op mijn emails en vele andere mensen op de facebook van Gamecardwinkel beginnen dezelfde klachten te uiten. Ik vind het jammer dat ik de dupe ben geworden als betalende consument van een geschil tussen EA en Gamecardwinkel.Gewenste oplossing
Mijn geld terug van Gamecardwinkel of een nieuwe code van Gamecardwinkel/EA! Ik vind het belachelijk dat ik als betalende consument de dupe word van dit soort praktijken. In deze tijden waar spelletjes kinderlijk eenvoudig van het internet illegaal gedownload kunnen worden, besluit ik om de game industrie een duwtje in de rug te geven en word ik vervolgens de dupe van een dispuut tussen EA en Gamecardwinkel, waar Gamecardwinkel blijkbaar de codes uit Rusland heeft gehaald en wat volgens EA niet mag en daarom ons allemaal uitsluit. Ik als consument was hier totaal niet van op de hoogte, maar heb dit via EA vernomen. Ik vind dat mij onrecht is aangedaan!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.