Klacht Gamecardwinkel: Geen communicatie

Klachtnummer
# 23929
Gebruiker
kevinvl16
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin maart heb ik het spel Simcity gekocht en de key die ik kreeg werkte in eerste instantie niet, maar door wat instructies van gamecardwinkel werkte deze weer wel. Echter was deze in het Russisch, weer en stappenplan gevolgd en nu was het spel dan in het Engels, daar kon ik even mee leven omdat er binnenkort een Nederlandse key beschikbaar zou komen. Na een paar dagen kwam er een update waardoor het spel weer Russisch werd, de methode om van taal te wisselen werkte niet meer. Toen een mail gestuurd en ik kreeg als antwoord dat er geen Nederlandse keys meer waren en mij werd een Engelse key aangeboden of een teurugbetaling. Ik heb voor de terugbetaling gekozen en mijn rekening nummer gestuurd en sindsdien(13 maart) heb ik niets meer vernomen. Ik heb meerdere keren een email gestuurd maar nog altijd geen antwoord.

De oplossing

Ze hebben me een terugbetaling aangeboden dus deze wil ik graag hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamecardwinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamecardwinkel?