Wij vinden dat Gamecardwinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Gamecardwinkel: Geen communicatie
Details
Klacht
Begin maart heb ik het spel Simcity gekocht en de key die ik kreeg werkte in eerste instantie niet, maar door wat instructies van gamecardwinkel werkte deze weer wel. Echter was deze in het Russisch, weer en stappenplan gevolgd en nu was het spel dan in het Engels, daar kon ik even mee leven omdat er binnenkort een Nederlandse key beschikbaar zou komen. Na een paar dagen kwam er een update waardoor het spel weer Russisch werd, de methode om van taal te wisselen werkte niet meer. Toen een mail gestuurd en ik kreeg als antwoord dat er geen Nederlandse keys meer waren en mij werd een Engelse key aangeboden of een teurugbetaling. Ik heb voor de terugbetaling gekozen en mijn rekening nummer gestuurd en sindsdien(13 maart) heb ik niets meer vernomen. Ik heb meerdere keren een email gestuurd maar nog altijd geen antwoord.Gewenste oplossing
Ze hebben me een terugbetaling aangeboden dus deze wil ik graag hebben.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.