Klacht Gamecardwinkel: Geen reacties op mail.

Klachtnummer
# 23983
Gebruiker
Luuk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb meerdere mailtjes gestuurd voor vragen over mijn bestellingen en keycodes.
Want ik had Battlefield 3 premium gekocht maar toen ik de key ingevoerd had zij origin dat hij in gebruik was. Dus ik stuur hum een mailtje of hun mij een nieuwe werkende key kunnen sturen.
Maar reageren doen ze niet.

Gewenste oplossing

Dat ze reageren op mailtjes. En mij een werkende key sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamecardwinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamecardwinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen