Klacht Gamecardwinkel: XBox live punten; ongeldige code ontvangen; geen enkele reactie op e-mail of telefoon

Klachtnummer
# 9123
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste,

In februari 2012 hebben wij een XBox live abonnement en XBox live punten besteld bij Gamecardwinkel (ordernummer 43777). Deze levering volgde digitaal en zeer snel. Het abonnement konden we direct activeren met een code, maar de code voor de punten kregen we niet geactiveerd.

In juni hebben we een e-mail naar Gamecardwinkel gestuurd waarop we helaas geen reactie ontvingen. In het begin van de maand juli hebben we nogmaals herinnerd, geprobeerd telefonisch contact op te nemen en nogmaals een e-mail gestuurd in het midden van de maand. Verder hebben we contact opgenomen met de organisatie 'Webshop Keurmerk' waar Gamecardwinkel lid van is. Zij hebben ook gepoogd contact op te nemen. Helaas hebben onze pogingen en de pogingen van 'Webshop Keurmerk' geen enkel succes gehad. Wij hebben helemaal niets gehoord van Gamecardwinkel.

Ongetwijfeld is het mogelijk om te controleren dat de door ons ontvangen code voor de XBox punten niet geactiveerd is. Wij zouden graag een nieuwe code ontvangen of het aankoopbedrag retour ontvangen.

We horen graag van u.

Met vriendelijke groet,

Gewenste oplossing

Ik zou graag een nieuwe code voor XBox live punten of het aankoopbedrag retour ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamecardwinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamecardwinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen