Klacht GameDuell.nl: punten worden niet toegekend na storing

Klachtnummer
# 90860
Gebruiker
waaromeenschermnaam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na 5 euro ingelegd te hebben voor een minidivisie ZOO21, en de eerste 3 duels ruim te hebben gewonnen, heeft "een storing" plaatsgevonden waardoor mijn punten niet zijn toegekend. Nadat er is toegezegd dat mijn inzet zou worden gestorneerd, blijkt dit later niet meer mogelijk, en wordt er niet meer gereageerd op mijn (herhaaldelijke) mails aan de klantenservice. Mijn punten zijn nooit toegekend en mijn inzet ben ik kwijt. Schandalig hoe een betalende klant wordt afgewimpeld, terwijl mijn pretendeert de klant "graag te helpen."

Gewenste oplossing

Gelieve mijn inzet te storneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GameDuell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GameDuell.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen