Klacht Gamedumper.nl: Wanpraktijken

Klachtnummer
# 23420
Gebruiker
lenziemckenzie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Spel besteld op 5 maart j.l.. Op de website stond en staat nog steeds. "Vandaag besteld de volgende dag in huis." Inmiddels 8 dagen verder en nog steeds niks in huis. Een aantal maal contact via telefoon en e-mail gehad. Soms wordt verteld dat het spel op 5 maart is verzonden, ook zelfs op 4 maart (een dag voor ik het bestelde). Het excuus waarom het spel nog niet in huis is klinkt als complete onzin "Helaas hebben wij de mededeling gekregen van PostNL dat de zendingen van die dag vertraagd zijn en naar alle waarschijnlijkheid allemaal uiterlijk op dinsdag 12 maart door PostNL bezorgt zullen worden." Er wordt immers geen gebruik gemaakt van Track & Trace, dus hoe is het mogelijk om een pakket nog te volgen? Ik heb al een aantal keer gevraagd om de order te annuleren, maar dat zou alleen kunnen op het moment dat ik mijn pakketje in huis ontvang. Nou als dat nooit gaat gebeuren kan ik dus ook nooit annuleren? Ik wil gewoon m'n geld terug en nooit meer met deze winkel te maken hebben.

De oplossing

Order annuleren / geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamedumper.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamedumper.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen