Klacht Gamekeydiscounter.nl: Betaald maar nog niks ontvangen

K

Twee keer geld overgemaakt voor Microsoft office 2019 maar tot op heden niks ontvangen.

De eerste keer zou het om software gaan wat enkel voor windows beschikbaar zou zijn en niet op mac os geïnstalleerd kon worden.
En de tweede keer kreeg ik een download link speciaal voor mac os, maar na downloaden bleek het wederom te gaan om een windows software. (wat microsoft office 2019 zou moeten zijn)

Geld terugboeken voor het eerste aanschaf bedrag van 54,95 euro en geld terugboeken van het tweede aanschafbedrag van 69,95 euro of een geldige download link + licentie mailen.

Gamekeydiscounter.nl
    Beste Karel,

Wij vinden het jammer dat u aangifte hebt gedaan en een openbare klacht hebte geplaatst terwijl wij ons best doen om u te helpen. Wij verkopen de MAC codes dagelijks zonder klachten dus het moet hier om een misverstand gaan.

Wij zullen u per e-mail verder begeleiden om dit op te lossen.

GamekeyDiscounter.nl
    Gamekeydiscounter.nl
    Beste Karel,

Zoals per e-mail door u bevestigd hebt u onze terugbetaling inmiddels ontvangen. Wij hopen hiermee uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

GamekeyDiscounter.nl

Ook een klacht indienen over Gamekeydiscounter.nl?