Klacht Gamekeydiscounter.nl: Dit schijnt een code te zijn die al in gebruik is.

Mbach

De code voor Microsoft Office Professional Plus 2016 die ik bij gamekeydiscounter.nl heb besteld die ik 01-08-2019 heb besteld word niet meer herkend door microsoft. Oplichters!!

Op het internet zijn revieuws te lezen van tientallen mensen die hetzelfde hebben mee gemaakt, zware oplichters zijn dit!

Hoi M,

Op basis van je naam en ordernummer kan ik geen enkele communicatie terugvinden omtrent dit probleem. Kun je per e-mail contact met ons opnemen en ons screenshots van de foutmelding toesturen? Dan lossen we dit probleem graag voor je op.

Mbach
    Hoi Boris,

Wat vreemd dat je op basis van mijn naam en order nr niets terug kuntn vinden. Ik heb microsoft office een 2 weken gebruikt, maar ik kan nu niks meer. Ik stuur je in de bijlage wel de screenshots. Ik hoop dan gauw dit op te lossen. (ik ben zelf it-er ik heb van alles geprobeerd, niets lukt)

Mvg,

Moussa el Bachiri
    Beste Moussa,

We hebben uiteraard wel je bestelling terug kunnen vinden. Er is echter geen probleem gemeld met dit product. Mail ons even screenshots van het probleem op info@gamekeydiscounter.nl en dan lossen we dit probleem voor je op.

Beste Moussa,

We hebben tot op heden geen informatie ontvangen over wat het probleem precies is. Kun je ons AUB een mailtje sturen met meer informatie?

Boris

Ook een klacht indienen over Gamekeydiscounter.nl?