Opgelost door Gamekeydiscounter.nl: Geen juiste code werkt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 385844
Gebruiker
Flyingcrow
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Code snel gekregen
Helaas werkt niet snel mijn geld weg.
Gaarne terug storten.

De oplossing

Terug storten van mijn code 41,50 euro

8 reacties

  1. Auteur
    Gamekeydiscounter.nl
    Datum
    Hallo J,

    We kunnen geen enkele communicatie over dit probleem terugvinden in onze mailbox. Mail ons even alle details via info@gamekeydiscounter.nl en dan . lossen we dit uitereaard netjes op.

    Groetjes,
    Boris
  2. Auteur
    Gamekeydiscounter.nl
    Datum
    Hallo J,

    We kunnen geen enkele communicatie over dit probleem terugvinden in onze mailbox. Mail ons even alle details via info@gamekeydiscounter.nl en dan . lossen we dit uitereaard netjes op.

    Groetjes,
    Boris
  3. Auteur
    Flyingcrow
    Datum
    bij deze wederom bericht verstuurd naar info@gamekeydiscounter.nl
    dit is de derde mail.
    gaarne juiste code of Geld terugstorten.
    Groet J
  4. Auteur
    Gamekeydiscounter.nl
    Datum
    Beste J,

    Wij hebben geen enkele e-mail van je ontvangen. Op welk e-mailadres kunnen we je bereiken en om welk ordernummer gaat deze klacht?

    Groetjes,
    Boris
  5. Auteur
    Gamekeydiscounter.nl
    Datum
    Beste J,

    Wij hebben geen enkele e-mail van je ontvangen. Op welk e-mailadres kunnen we je bereiken en om welk ordernummer gaat deze klacht?

    Groetjes,
    Boris
  6. Auteur
    Flyingcrow
    Datum
    Hallo Boris
    diverse mails verstuurd, ook mail van u ontvangen.
    maar hierbij de gevraagde gegevens
    Invoice 139942
    Email bij u al bekend door bestelling,
    Hopend op een snel antwoord
    Groet J
  7. Auteur
    Gamekeydiscounter.nl
    Datum
    Beste J,

    We kunnen nog steeds geen enkele mail terugvinden. Wel zien we dat je screenshots op onze website hebt geüpload.

    In deze screenshots zien wij dat je de twee keys tegelijk invoert. De levering bestaat uit 2 keys. Het spel en een gratis DLC. Je dient deze twee keys los in te voeren.

    Kun je ons laten weten of het probleem hiermee is verholpen?

    Groetjes,
    Boris
  8. Auteur
    Flyingcrow
    Datum
    Bedankt Boris
    Was foutje van mij was de eerste keer via steam.
    Weer wat geleerd.
    Nogmaals mijn excuses
    Kom zeker weer op Gamekeydiscounter.nl
    Voor een volgende aankoop.
    Groet Jan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Flyingcrow
Datum
Uiteindelijke oplossing
Was mijn fout had twee codes gekregen en deze gekopieerd. Boris van gamekeydiscounter Heeft mij dit uitgelegd. Heb iets te snel gereageerd op klachten kompas.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Gamekeydiscounter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen