Klacht Gamemania: Beschadigde ps4 terug ontvangen

Suares

PlayStation 4 ingeleverd voor de inruil actie voor een nieuwe en zou binnen 1 a 2 dagen gebeld worden voor of het ps4 goede gekeurd was, na 2 dagen niks gehoord belde ik de 3e dag op om te vragen hoe de status was van mijn ps4 of het goed gekeurd was voor inruil, zou direct na 30 min gebeld worden helaas na 30 min weer geen telefoontje. 2 dagen later belde ik weer en weer het verhaal ja je word gebeld na 30 min om te kijken of hij goed gekeurd was na onderzoek en werking maar weer niks gehoord en einde van de dag belde ik zelf met het verhaal we waren je nummer kwijt terwijl ze die op de bon hadden staan, met het verhaal ja uw ps4 is goed gekeurd en mag een nieuwe ophalen ik zo is nu laat kom hem zaterdag ophalen mevrouw zei dat is goed. Zaterdag gingen we er naar toe kwam meneer met mijn ps4 aan en zei sorry uw ps4 is niet goedgekeurd omdag een barst heeft en een deuk ik zo deuk en barst nee ik heb hem na gekeken op gebreken en schade die zaten er niet op bij inleveren en nu wel dus meneer beweert dat het schade er al op zat terwijl dat zo is.

Alsnog een nieuwe ps4 van de actie aanbieden

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamemania?