Klacht Gamemania: Foute korting wordt niet geaccepteerd

Klachtnummer
# 406487
Gebruiker
Dh
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij 2 aankopen waaronder de nintendo switch met korting via de webshop, kreeg ik na mijn bevestigingsmail, een mail van de klantenservice. Deze zei dat er een technisch mankement was en hierdoor de bestelling moeten annuleren. Toen ik mailde dat ik het hier niet mee eens was, kreeg ik teruggestuurd dat 'zoals ik zelf begrijp' de korting onrealistisch is, en dat de korting enkel geldig was bij aankoop van een ander product. Dit zou zelf duidelijk te zien zijn, echter lijkt het mij niet mijn eigen verantwoordelijkheid om de juiste prijs uit te rekenen bij een volle winkelmand en ben ik, op de algemene voorwaardes na, niet verplicht om iedere letter op de webpagina na te lezen.

Wat betreft de algemene voorwaardes; er staat in dat de winkel niet aansprakelijk is bij overmacht, zoals staken, brand, etc.

Nu vind ik een fout ingevoerde kortingsprijs geen technisch mankement maar eigen nalatigheid. Wanneer ik nog altijd via Ideal kan betalen, is het geen overmacht/technisch mankement maar een fout van Gamemania zelf.

De oplossing

Graag mijn bestelling leveren voor het bedrag wat jullie van mij verlangde en waar ik aan heb voldaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamemania?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen