Klacht Gamemania: Foute korting wordt niet geaccepteerd

Dh

Bij 2 aankopen waaronder de nintendo switch met korting via de webshop, kreeg ik na mijn bevestigingsmail, een mail van de klantenservice. Deze zei dat er een technisch mankement was en hierdoor de bestelling moeten annuleren. Toen ik mailde dat ik het hier niet mee eens was, kreeg ik teruggestuurd dat 'zoals ik zelf begrijp' de korting onrealistisch is, en dat de korting enkel geldig was bij aankoop van een ander product. Dit zou zelf duidelijk te zien zijn, echter lijkt het mij niet mijn eigen verantwoordelijkheid om de juiste prijs uit te rekenen bij een volle winkelmand en ben ik, op de algemene voorwaardes na, niet verplicht om iedere letter op de webpagina na te lezen.

Wat betreft de algemene voorwaardes; er staat in dat de winkel niet aansprakelijk is bij overmacht, zoals staken, brand, etc.

Nu vind ik een fout ingevoerde kortingsprijs geen technisch mankement maar eigen nalatigheid. Wanneer ik nog altijd via Ideal kan betalen, is het geen overmacht/technisch mankement maar een fout van Gamemania zelf.

Graag mijn bestelling leveren voor het bedrag wat jullie van mij verlangde en waar ik aan heb voldaan.

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamemania?