Klacht Gamemania: Gamemania geeft geen passende oplossing voor defect aangekocht product.

Klachtnummer
# 372471
Gebruiker
Aztorian
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er wordt geen passende oplossing gegeven over een defect product die aangekocht is bij één van de filialen.

Twee jaar geleden heb ik een Playstation 4 Pro aangeschaft. Deze heeft moeite met het lezen van discs en het gaat hier om een veel voorkomend probleem bij de eerste Playstation 4 Pro versies. Sony geeft 1 jaar garantie, maar gezien de Nederlandse wetgeving heb je recht op een deugdelijk product. De verwachte levensduur van een Playstation is aanzienlijk langer dan twee jaar. Na mailcontact met de klantenservice ontvang ik geen reactie meer om dit probleem op te lossen.

De oplossing

Reparatie of vervangend product.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamemania?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen