Opgelost door Gamemania: Gamemania levert geen service

Gebruiker1620903877

Op 3 dec zou mijn bestelling bezorgt worden, om 19:00 keek ik nogmaals naar de T&T en tot mijn verbazing gaf die aan bezorgt om 18:21, echter er is niets bezorgt.
Eerst name ik contact op met postnl en die gaf aan foutje is nog niet bezorgt, vandaag nog een keer gebeld en gaf aan wij kunnen niet doen u moet contact opnemen met Gamemania.
Gamemania is al weken telefonisch niet te bereiken, dus mail gestuurd en krijg als antwoord dat ik een formulier in moet vullen en dan af moet wachten op Postnl, echter de NL wet zegt iets anders, formulier snap ik maar ik hoef helemaal geen onderzoek af te wachten, gamemania had gewoon een nieuw exemplaar moeten sturen en dan dat onderzoek moeten doen.

Ik ben platimum member bij Gamemania, dit zegt dat je dus een zeer trouwe veel kopende klant bent, echter daar heeft Gamemania lak aan.

Dit kan ik niet accepteren, gamemania reageert nu ook niet meer op mijn laatste mail naar ze, prima dat mag maar heb ondertussen wel betwisting formulier ingevuld met mijn creditcard om teruggave van mijn betaling.

Gamemania moet mij voorzien van een nieuw exemplaar en dan gezellig het onderzoek instellen met PostNL, ik hoef daar als klant niet de dupe van te zijn en weken te wachten op een reactie van PostNL.

Ik stel daarom het volgende voor, Gamemania stuurt mij maandag een nieuw exemplaar zodat ik in ieder geval kan gamen, daarnaast bied Gamemania excuus aan dat ze dit al eerder hadden moeten doen, doen ze dat niet zal ik alle openstaande orders annuleren en dan is gamemania een hele hele goede klant kwijt.
Gamemania heeft gebeld en gaat mij terug betalen, kreeg netjes excuus en hij snapte mijn reactie.

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamemania?