Klacht Gamemania: Geeft geen geld bij teruggaaf nieuw gesealed artikel

Klachtnummer
# 144662
Gebruiker
milan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter (15) had voor mijn zoon (13) een Wii spel gekocht dat zij dacht dat hij graag wilde hebben. Helaas was dit een andere (ingekorte versie) dan het gewenste spel, want het volledige spel wordt blijkbaar niet geleverd voor de Wii.
De volgende dag hebben we dit terug gebracht met een verzoek om geld terug. Dit werd echter geweigerd door de medewerker, het was alleen mogelijk om een waardebon terug te geven. Ook na herhaald verzoek en er op gewezen te hebben dat minderjarigen deze aankoop gedaan hadden.

De oplossing

Simpel: Gewoon geld terug. Het product (Ongebruikt en geseald) is de volgende dag direct aan de winkel geretourneerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamemania?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen