Klacht Gamemania: Kan product niet retouren volgens de winkel medewerker

BlijeTrommel#417

Ik heb een headset sony pulse 3d gekocht in de winkel op 26-02-2022
Ik heb hem de headset uit de doos gehad om hem te passen , alleeen toen merkte dat hij niet lekker rond mij oren zat en heb hem per direct terug in de doos gedaan , dus vandaag had ik tijd 05-02-2022 om hem terug te brengen naar de winkel in breda.
Naar mijn verbazing zei de medewerker dat ik hem niet meer terug kon brengen om dat die uit de doos is geweest en verwegen hygiëne en covid , de mederwerker zei van ja dan had je eerst hier moeten passen voor dat je hem kocht.

Maar dat is mij niet verteld toen ik in de winkel was en het is mijn ook niet verteld dat ik hem niet Terug kon brengen verwegen hygiëne en de covid.
Als ik dit had geweten en het mij was verteld had ik het product nooit gekocht

ARTIKEL 7 - VERPLICHTINGEN VAN DE CONSUMENT TIJDENS DE BEDENKTIJD
Tijdens de bedenktijd zal je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Jij zal het product slechts uitpakken of gebruiken in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat je het product slechts mag hanteren en inspecteren zoals jij dat in een winkel zou mogen doen.
Jij bent alleen aansprakelijk voor waardevermindering van het product die het gevolg is van een manier van omgaan met het product die verder gaat dan toegestaan in lid 1.
Jij bent niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product als wij jou niet voor of bij het sluiten van de overeenkomst alle wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht hebben verstrekt.

Dit is precies wat ik heb gedaan.

Kunnen jullie kijken of ze mijn product inderdaad kunnen weigeren na hand van de uitleg wat ik heb verteld/gestypt

Vriendelijk groet
Nigel verschuur

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamemania?