Klacht Gamemania: Kapotte harde schijf PS4 binnen 15mnd

Klachtnummer
# 412160
Gebruiker
Fam van Engelen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben 15mnd geleden een PS4 gekocht. Helaas doet hij niks meer, en blijkt dat de harde schijf stuk is.
Sony geeft 'maar' 1jr fabrieksgarantie, dus daar kunnen we niks meer van verwachten.
We hebben ons meerdere malen gemeld bij de winkel (Lelystad).
Deze beroept zich ook ook achter het 1jr garantietermijn van Sony.
Uiteraard gaan wij hier NIET mee akkoord!
Als consument heb ik bij de verkopende partij ook rechten! En aangezien dit een defect is die wij zelf niet hebben veroorzaakt, en het dus om een ondeugdelijk product gaat, wil ik mij beroepen op de economische levensduur, en de 2jr garantie die GameMania zelf hanteert.

Gewenste oplossing

Kosteloze reparatie, of ontbinding vd verkoop en geld retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamemania?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen