Klacht Gamemania: Logistieke crisis

Klachtnummer
# 268645
Gebruiker
Theserious
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik bestel een spel op gamemania.nl (hij zou aanwezig zijn een stad in de zelfde provincie) De levering zou 4-5 werkdagen duren. Momenteel zit ik op dag 6 Nog steeds niks binnen. Niet alleen dat maar werd het pakketje 1 dag te laat aangemeld bij DPD gamemania klantenservice gemaild. Het pakketje zou wegens een feestdag in België pas op woensdag bezorgd worden. Ik woensdag extra een dag niet uit huis geweest hiervoor. Pakketje nog niet aangekomen. Ik ging maar eens kijken waar die bleef op de site. Bleek het pakketje 100km verderop in België te zitten bij een magazijn van DPD.

Sinds wanneer als ik iets bestel en ze zouden het 40km verderop hebben moet het dan eerst verder van je af reizen om dan naar je toe te komen. Dit is heel matig en uiterst onprofessioneel. Niet alleen is het pakketje te laat het is ook in een land waar het niet hoeft te zijn. Vandaag Gamemania nog maar eens een mail gestuurd kijken of ik er morgen een antwoord op krijg en toch maar eens eisen op een vergoeding.

De oplossing

Graag een beter systeem ontwikkelen voor het weg brengen van spellen in het binnenland. Misschien via postnl werken dan kan je het sowieso inkorten naar 2 dagen max. En misschien even kijken welke vestiging hem heeft en niet eerst naar een universeel magazijn sturen.

Bedankt!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamemania?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen