Klacht Gamemania: Omruilactie game mania klopt van geen kanten

Klachtnummer
# 285490
Gebruiker
Iws
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoi mijn zoon heeft vrijdag een aanbieding voor het omruilen en bij betalen van zijn ps4 gehad. We zijn gisteren bij de winkel in Almere geweest en omdat het druk was hebben we zijn ps daar achtergelaten voor de test . Vandaag om 1 uur hoorde we dat hij ingeruild mocht worden. Omdat ze hem niet op voorraad hadden kreeg ik een bon. Van 150 euro. Ze hadden er nog 5 op voorraad in Lelystad. Ik zeg ga ik morgen meteen met de opening halen want ik mocht niet reserveren. Om 5 voor 6 heeft mijn man nog geïnformeerd hoeveel er nog waren....... Ze waren op. Op is op. Dat vertelde ze niet toen ik de bon kreeg. Ik dacht eigenlijk dat gaat sneller dan wachten op de aan vulling. Wat is dit voor een achterlijke aanbieding. Als je dit doet moet je ervoor zorgen er genoeg op voorraad te hebben of mij bij een andere winkel laten inleveren of reserveren. De aanbieding loopt net 2 dagen. En nu al op. Dit kan een mag niét. Helemaal niet omdat jullie aanbieding nog tot januari doorloopt.

De oplossing

Ze zijn op de webshop gewoon op voorraad. Ik zou toch graag de ps4 pro willen. Zoals staat in de aanbieding

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamemania?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen