Klacht Gamemania: persooneel ontslaan of verplaatsen naar ander filiaal

pikachu88

ik ben ongeveer 2 maanden geleden ombeschoft behandeld door een medewerker van gamemania tilburg hierop heb ik klacht ingediend maar blijkbaar is de hoofdkantoor ook niet normaal als dat personeel aangezien niks hebben gedaan met mijn klacht door dat onbeschofte medewerker kan ik alleen op maandag shoppen omdat de enige dag is dat hij daar niet werkt door een rot personeel kan ik geen aankopen doen

personeel ontslaan of een ander personeel laten komen in plaats van hem want dit personeel kan niet op een normale manier met klanten om 14 november ben ik hem tegen gekomen in plaats van excuus te bieden doet hij alsof niks aan de hand is ik heb hem genegeerd hij probeerd in comunicatie met mij te komen terwijl hij ziet dat ik negeer heb mijn stand punt gehouden en negeert en 1 minuut later meteen weg aangezien ik echt ziek van dat persoon wordt
indien dit klacht niet helpt graag zou ik advies van klachtenkompas willen waar ik verder nog hoger klacht kan indienen ?

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

pikachu88
bij geen oplossing kom ik voortaan niet meer iets kopen bij dit winkel echt waardeloos ben al 11 jaar klant bij dit winkel !

Ook een klacht indienen over Gamemania?