Klacht Gamemania: Preorder PS4 bij Gamemania

Klachtnummer
# 39066
Gebruiker
Seerwan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 10-05-2013 de PS4 bij de gamemania gereserveerd, sony heeft later bekend gemaakt dat de ps4 voordeel bundels krijgt. Dus ben ik naar de Gamemania in Maastricht geweest voor meer info, ik moest daar dan 50,- aanbetalen in de winkel want dit was een van de voorwaarden, de medewerker beloofde me dat ik gebeld zou worden hierover.
Uiteindelijk word ik op 29-10-13 door een vriend van mij gevraagd of ze mij toevallig ook hadden gebeld voor de aanpassing naar dat voordeel pakket en ik heb toen besloten om direct met de winkel in maastricht te bellen. Ik sprak met een leidinggevende Quinten Giesbers en hij beweerd dat ze me wel hebben gebeld maar dat ik dan niet heb opgenomen, ik heb direct in m'n gsm de gemiste oproepen
Bekeken en er stond niks bij. Deze meneer beweerd dat hij daar niks aan kan doen want hij heeft persoonlijk toch echt iedereen gebeld heeft, wat dus niet klopt. Graag wil ik hier een oplossing voor want dit voordeel pakket kost me veel geld t.o.v. de orginele pakket.

Gewenste oplossing

Graag wil ik dan deze voordeel bundel of eventueel wil ik het verschil in geld wat ik moet bijbetalen dan in een waardebon.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamemania?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen