Klacht Gamemania: PS4 na net 1 jaar stuk, reparatie wordt niet vergoed

TorresGuzman

Black Friday 2018 een PS4 gekocht bij Game Mania. Just Dance (JD) hadden we ergens anders gekocht konden we niet spelen omdat we geen controllers hadden. Dit jaar met black Friday the controllers gekocht en gelijk na het JD spelen begon the PS4 te glitchen en is dus nu stuk, net een paar dagen na de fabrieksgarantie. De PS4 hoort minimaal 3 jaar mee te gaan. Nu heb je ook recht op een deugdelijk product ( een product van 300 euro hoort langer dan een jaar mee te gaan) maar Game Mania heeft daar geen boodschap aan en Sony ook niet. Game Mania wil wel kijken of ze het met Sony kunnen regelen maar garandeert niets en als Sony het niets wil, gaat Game mania geen nieuw product geven of de reparatie betalen (reparatie is minimaal 150 euro). Terwijl dit wel is waar je wettelijk op hebt. Ook kan het nog maanden gaan duren omdat het buiten de fabrieksgarantie valt.
Op de bon van Game Mania staat: Deze fabrieksgarantie geldt naast jouw wettige rechten als consument en tast die op geen enkele manier aan. Maar ook daar houden ze zich niet aan.
Al met al hebben we bijna 300 euro plus 2x 80 euro voor controllers uitgegeven n zitten we nu thuis met helemaal niets!

Ik wil dat Game Mania doet wat ze hoort te doen: zorgen dat we een werkende PS4 in huis hebben zonder dat dat ons geld kost en binnen afzienbare tijd zodat we niet nog maanden zonder PS4 zitten.

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamemania?