Klacht Gamemania: Steam kaarten werken niet door oplichting. Wil mijn geld terug.

Iel

Hallo, ik zit met een groot probleem. Sinds 26 juli 2022 ben ik bezig en op 29 juli heb ik ook een klacht ingediend bij klacht.nl. Ik heb jullie net ontdekt. Heb 5 steam kaarten gekocht alleen 4 werken niet. Heb contact gezocht met game mania zelf en steam support maar ze willen mij niet helpen omdat dit diefstal is. Mijn 500 euro is nu weg. Zit met me handen in het haar aangezien ik geen geld meer heb en dit cadeaus voor de kinderen waren. Kunnen jullie mij aub helpen want ik ben gewoon bestolen door ze omdat ze geen oplossing willen want mij zijn ze nu kwijt als klant. Als ze klanten willen behouden moeten ze beter hun best doen maar dat doen ze niet want het gaat ze alleen om het geld. Walgelijk gewoon heb hier geen woorden voor en vooral om het feit dat ze de blijdschap van de kinderen hebben afgepakt. Het enige wat ik vroeg is nieuwe kaarten of dat ze de neppe kaarten die ze mij hebben verkocht te activeren maar dat willen ze niet. Zit nu te denken om naar de politie te gaan voor aangifte want dieven moeten worden aangepakt.

Gewenste Oplossing: MIJN 500 EURO TERUG WANT ZO TE ZIEN MOETEN WE DE TAAL SPREKEN DIE ZIJ BEGRIJPEN ZEG.

Ik vroeg netjes om nieuwe kaarten of dat zij de code zelf gaan activeren maar ze werken niet mee. Ze negeren mij dus ik wil mijn 500 euro terug anders ga ik naar de politie doe ik aangifte tegen game mania en wil ik schadevergoeding.

Wij vinden dat Gamemania hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamemania?