Klacht GameOnStadia: Opgelicht door GameOnStadia / Stadia Nederland

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 401450
Gebruiker
Noah
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dag,

Ik heb ongeveer een maand geleden op GameOnStadia de Stadia Premiere Edition besteld (een game service van Google) Ik heb contact gehad met het bedrijf via de mail. De website van dat bedrijf zag er op eerste oog betrouwbaar uit. De reden dat ik via dit bedrijf Stadia besteld heb, is dat je bij GameOnStadia met iDeal kon betalen. Dat kan niet via de officiele Google Store.

Toen ik laatst op de website wilde kijken wat de status van mij bestelling was, was de website offline. Het mail adres waarmee ik gemaild heb, bestond ook in een keer niet meer.

Ik ben dus helaas opgelicht door GameOnStadia.

BELANGRIJK:

Als u ook bent opgelicht door dit bedrijf (GameOnStadia / Stadia Nederland), dan vraag ik u om dat hier te melden. Als er genoeg mensen (ongeveer 8) melden dat ze zijn opgelicht door dit bedrijf, kunnen wij er iets tegen doen.

De oplossing

Ik zou graag m'n geld terug willen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GameOnStadia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Noah
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over GameOnStadia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen