Klacht GameQuest: Opgelicht door gamesquest door zonder toestemming een abbonement op mijn nummer af te sluiten.

Klachtnummer
# 470198
Gebruiker
EindGuan#410
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er is een rekening via t-mobile binnengekomen waar 70 euro aan kosten is toegevoegd doordat ik 14x een game van 5 euro zou hebben gekocht of een abbonement zou hebben afgesloten bij de website van gamequest.

Hier kwam ik pas achter nadat dit geldbedrag verscheen op mijn vactuur.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug krijgen omdat ik mij opgelicht voel. Ik heb namelijk helemaal geen toestemming hiervoor gegeven of bewust games of een abbonement afgesloten. Dit is gewoon via een link of banner gegaan. Ik durf wel te zeggen dat ik gewoon keihard ben opgelicht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat GameQuest hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over GameQuest?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen