Klacht Gamerstore: Het betaalde product is niet geleverd, Gamerstore is niet bereikbaar

hendriksmargreet

Op 18-10-2017 heb ik via internet een Sony Playstation 4 gekocht. Ik heb de rekening betaald en de Playstation zou binnen drie werkdagen geleverd worden. Na twee dagen kreeg ik een mail. De Gamerstore was erg druk en het artikel zou maximaal tien dagen vertraging hebben. Ik kon kiezen; mijn geld terug of een extra gratis controller. Ik koos voor de twee optie. Vervolgens heb ik niets meer gehoord. De Playstation is niet geleverd. De Gamerstore reageert niet op mijn telefoontjes en emails. Op 31-10-2017 heb ik in een officiële brief een ultimatum van vijf werkdagen gesteld. Dat is nu ruimschoots voorbij. Ik heb zojuist aangifte gedaan bij de Politie en een klacht bij Consuwijzer ingediend.

Zo snel mogelijk het totale bedrag terug op mijn rekening storten.

Wij vinden dat Gamerstore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamerstore?