Klacht Gamerstore: Oplichting

Klachtnummer
# 279297
Gebruiker
H98
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een PS4 en een spel besteld bij deze webwinkel. Ik heb de factuur betaald, maar nooit een bevestiging gekregen of het product zelf. Er komt ook geen antwoord op mijn mails.

De oplossing

Of het product geleverd krijgen, of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamerstore hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamerstore?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen