Klacht Gamesgratisthuis.nl: betalen zonder onvangstt

Klachtnummer
# 137546
Gebruiker
naoki
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb hende een beamer besteld alles betaalt en afgerekent opeens hoor ik niks meer van deze site ik bel ik mail maar geen antwoord ook op fb maar niks vraag me aff of dit oplichters zijn

De oplossing

Voor woensdag mijn spul ontvangen want vlieg woensdag weg!!

3 reacties

  1. Auteur
    Gamesgratisthuis.nl
    Datum
    Hallo Naoki,

    Je hebt van het weekend een order geplaatst, vandaag hebben we hem voor je verstuurd dus heb je hem morgen binnen. Na het weekend kun je hem helaas niet sneller ontvangen dan op dinsdag.

    We hebben de bevestiging van de bestelling en vandaag van het verzenden gestuurd naar je opgegeven emailadres naokisnijders001@hotmail.com, hoop dat het het juiste is, anders misschien in je spamfilter beland.

    Heel veel plezier met de beamer en een fijne reis woensdag.

    Met vriendelijke groet,
    Joost
    Customer Experience Manager
    - gamesgratisthuis.nl
  2. Auteur
    naoki
    Datum
    Het is nu 12 moest mailtje krijgen van track en trace maar hoor weer niks van jullie hoe zit het nou ga ik weg zonder mijn spullen of hoe zzit het??
  3. Auteur
    Gamesgratisthuis.nl
    Datum
    Hallo Naoki,

    Vervelend dat onze emails niet aankomen zeg. De latere email die we afzonderlijk over de tracking hebben gestuurd wel hoop ik?

    Ik ben erg benieuwd of het nog gelukt is met DHL. Hoor het graag :)

    Met vriendelijke groet,
    Joost
    Customer Experience Manager
    -gamesgratisthuis.nl

Ook een klacht indienen over Gamesgratisthuis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen