Klacht Gameshop Dordrecht: Spijt van aankoop

Julebel

In de nacht van 6 op 7 aug. gingen we op vakantie. De vrijdag daarvoor heb ik een nintendo ds lite besteld bij de winkel in de hoop een rustige reis te hebben. Op zaterdag kreeg ik het pakket binnen en daarmee ben ik naar de speelgoedwinkel gegaan om leuke spelletjes te kopen. In de winkel bleek dat de spelletjes niet meer leverbaar zijn, misschien wel tweedehands, maar op deze termijn niet meer. Daarnaast kunnen we niet elk spel wat we willen kopen. Voordat ik de apparaatjes kocht, heb ik wat nagezocht uit internet, maar het is me niet duidelijk geweest dat het verouderde modellen waren, waarvoor het moeilijk is een spel te kopen. Ik was te laat met terugsturen en heb de gameshop tijdig laten weten dat ik het terug wilde sturen. Toen ik dat daadwerkelijk deed, op de maandag na de vakantie, was het twee dagen later dan de officiele termijn. Maar binnen de retourtermijn heb ik het laten weten en dan geldt toch twee weken retourtermijn? Ik heb het pakket retour afzender teruggekregen.

Graag retourzenden en geld terug. Ik heb me aan de wettelijke procedures gehouden en al eenmaal retourkosten gemaakt. Ik vind het netjes en gewenst als ik het pakket naar een antwoordnummer mag sturen of dat een tweede keer retourneren door de winkel wordt bekostigd, daar ik me volgens mij aan de regels gehouden heb. Ik begrijp echt dat het vervelend is voor de winkelier, maar ik word er verdrietig van als je je geld op deze manier kwijtraakt. Ik heb nog contact gezocht met het bedrijf, maar ze reageren niet meer. Er zijn verschillende e-mailwisselingen geweest over dit probleem.

Wij vinden dat Gameshop Dordrecht hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!