Klacht Gamewinkel : Bestelling op 18 april geannuleerd, nog steeds geen geld terg ontvangen.

Klachtnummer
# 375011
Gebruiker
Jannie
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 25 maart een PS4 besteld. Deze zou binnen 10 werkdagen worden geleverd. Dit werd helaas steeds uitgesteld en uiteindelijk heb ik op 18 april de bestelling geannuleerd. Tot nu toe nog steeds geen geld terug ontvangen en volgens de eigenaar gaat dit ook nog wel even duren. Ook dit wordt steeds weer uitgesteld. Ik heb hem lang het voordeel van de twijfel gegeven maar ben er nu helemaal klaar mee. Tot nu toe is Gamewinkel.nl nog geen enkele belofte nagekomen. Het vertrouwen is inmiddels
weg.

Gewenste oplossing

Het bedrag van €299,- met spoed terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamewinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamewinkel ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen