Klacht Gamifive: abonnement gamefive

Klachtnummer
# 93897
Gebruiker
willy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb geen abonnement afgesloten heb hier ook geen geld voor 5 euro per week ik heb een uitkering Hoe kom ik van deze ellende af,ik voel me opgelicht,ik heb al de betaalde sms berichten geblokkeerd,,help mij aub ik wil geen schulden bvd will van der wal

De oplossing

directe stopzetting van het abonnement

1 reactie

  1. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Geachte, wij vragen u om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl. Wij zullen antwoorden binnen 48 uur. Dank u.

Ook een klacht indienen over Gamifive?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen