Klacht Gamifive: Gamifive int geld zonder toestemming

Klachtnummer
# 98432
Gebruiker
xanti88
Datum
10 reacties

Details

Klacht

Verrassende sms van Gamifive dat ik een abonnement bij ze had voor 5 euro per week! Uiteraard heb ik mij meteen afgemeld bij payinfo maar er is wel 5 euro geincasseerd. Dit terwijl mijn dochter van 6 of mijn zoontje van 2 op mijn telefoon heeft gespeeld. Beide zijn niet in het bezit van mijn wachtwoord en hebben niet de leeftijd om een legale overeenkomst aan te gaan. De eerste 5 euro is echter ook al afgeschreven. Blijkbaar omdat mijn kinderen op een reclamebanner hebben gedrukt. Ik vind dit schandalig en wil die 5 euro terug! Mijn inziens is dit echt georganiseerd pikken van mensen en begrijp ik niet dat Vodafone zijn medewerking hieraan verleend, ook al mag het volgens de wet. Ik vind het georganiseerde misdaad en wil mijn geld terug!

Gewenste oplossing

Ik wil het geld dat is verrekend met mijn vodafone rekening terug.

10 reacties

  1. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Geachte, wij vragen u om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl. Wij zullen antwoorden binnen 48 uur. Dank u.
  2. Auteur
    xanti88
    Datum
    mail verzonden aan gamifive.
  3. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Geachte klant,
    Zoals eerder aan u gevraagd, vragen wij u vriendelijk om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl.
    Wij zullen zo snel mogelijk uw email beantwoorden.
    Bij voorbaat dank.
  4. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Geachte klant,
    Zoals eerder aan u gevraagd, vragen wij u vriendelijk om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl.
    Wij zullen zo snel mogelijk uw email beantwoorden.
    Bij voorbaat dank.
  5. Auteur
    xanti88
    Datum
    U heeft 10 maanden geleden een mail van mij ontvangen. Doet het daarmee.
  6. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Geachte, wij vragen u om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl. Wij zullen antwoorden binnen 48 uur. Dank u.
  7. Auteur
    Gamifive
    Datum
    U bent verzekerd van onze volledige aandacht op uw vraag. Geachte, wij vragen u om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl. Wij zullen antwoorden binnen 48 uur. Dank u.
  8. Auteur
    Gamifive
    Datum
    U bent verzekerd van onze volledige aandacht op uw vraag. Geachte, wij vragen u om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl. Wij zullen antwoorden binnen 48 uur. Dank u
  9. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Zoals eerder aan u gevraagd, vragen wij u vriendelijk om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl.
    Wij zullen zo snel mogelijk uw email beantwoorden.
    Bij voorbaat dank.
  10. Auteur
    Gamifive
    Datum
    vragen wij u vriendelijk om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl.

Ook een klacht indienen over Gamifive?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen