Klacht Gamifive: Half jaar wachtend op het storneren van mijn geld.

Klachtnummer
# 179011
Gebruiker
nemo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte,
ik heb 24 feb.2016 een DIT is TV 4K besteld ad. 119 euro. Binnen de gestelde termijn heb ik het kastje geretourneerd .
Tot op heden, inmiddels bijna een half jaar verder, is het bedrag nog niet bijgeschreven. En dat na herhaaldelijk verzoek vanuit mijn kant .
De terugkoppeling is ver onder de maat. Ik heb het gevoel van het kasje naar de muur gestuurd te worden. Hierbij een voorbeeld van een reactie van de klantenservice:

Angelique Staal | 19 mei 2016 12:55:17 CEST
Goedemorgen,
Uw order is binnengemeld en zal doorgezet zijn naar de financiele administratie. Zij zullen het zo snel mogelijk verwerken.
17-5-2016 100043741 DIT is TV 4K Niet tevreden, te langzaam Binnen zichttermijn
Ik zal deze update ook in het lopende ticket verwerken voor u.
Met vriendelijke groet,
Angelique
DIT is TV helpdesk

Hoogachtend,
MA Citici

De oplossing

Per direct het openstaande bedrag van 119 euro overmaken op mijn rekeningnummer

1 reactie

  1. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Geachte, wij vragen u om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.be. Wij zullen antwoorden binnen 24 uur. Dank u

Ook een klacht indienen over Gamifive?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen