Klacht Gamifive: ongewenst abonnement
Details
Klacht
Geachte,Ben dit weekend erachter gekomen dat ik al 12 maanden lang 5 euro per week betaal aan Gamifive, dus totaal al 240 Euro aan kosten heb gemaakt waarvoor ik mezelf niet heb aangemeld. Kwam erachter omdat ik vandaag (6 maart 2016) voor het eerst een sms kreeg van Gamifive dat ik gebruik maak van jullie abonnement warvan ik dus niet op de hoogte was en niet voor heb aangemeld. Hoe gaan we dit oplossen en er voor zorgdragen dat de onterecht gemaakte betalingen weer bij mij terug worden gestort?
Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Anneke van Doornmalen
Gewenste oplossing
Beëindiging van het abonnement en terugstorting van de onterecht betaalde abonnementen kosten van in totaal 240 Euro.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.