Klacht Gamifive: ongewenst abonnement

Klachtnummer
# 158449
Gebruiker
An
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Geachte,

Ben dit weekend erachter gekomen dat ik al 12 maanden lang 5 euro per week betaal aan Gamifive, dus totaal al 240 Euro aan kosten heb gemaakt waarvoor ik mezelf niet heb aangemeld. Kwam erachter omdat ik vandaag (6 maart 2016) voor het eerst een sms kreeg van Gamifive dat ik gebruik maak van jullie abonnement warvan ik dus niet op de hoogte was en niet voor heb aangemeld. Hoe gaan we dit oplossen en er voor zorgdragen dat de onterecht gemaakte betalingen weer bij mij terug worden gestort?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Anneke van Doornmalen

Gewenste oplossing

Beëindiging van het abonnement en terugstorting van de onterecht betaalde abonnementen kosten van in totaal 240 Euro.

5 reacties

  1. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Geachte, wij vragen u om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl. Wij zullen antwoorden binnen 48 uur. Dank u.
  2. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Zoals eerder aan u gevraagd, vragen wij u vriendelijk om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl.
  3. Auteur
    An
    Datum
    Heb een voorstel ontvangen voor gedeeltelijke terugbetaling 2 weken geleden. Dit heeft alleen nog steeds niet plaatsgevonden.
  4. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Geachte klant,
    De terugbetaling is deze morgen bij de financiele administratie verricht. Vriendelijke groeten Klantendienst
  5. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Onze financiele administratie heeft alreeds deze morgen op 22 Maart uw terugbetaling uitgevoerd. Vriendelijke groeten Klantendienst

Ook een klacht indienen over Gamifive?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen