Opgelost door Gamifive: ongewenst abonnement afgesloten zonder toestemming

# 82074
veelpuntjes

Via de telefoon is een app abonnement afgesloten van 5 euro per week waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Via payinfo is het abonnement stop gezet, maar vanaf 16 augustus tot heden is wel een bedrag van 55 euro afgeschreven.

Graag zou ik mijn geld terug willen krijgen. In mijn inziens heb ik geen toestemming gevraagd voor een betaalde app. Ik heb zelfs geen flauw idee wat ik met de app kan.

Het lijkt mij een goede oplossing om een beter manier te bedenken zodat andere mensen hier ook geen last van zouden krijgen. Bij wijze van een bevestigingsmail zodat men weet wat ze moeten betalen en waarvoor het dient.

M. Robbemond

Gamifive
    Geachte, wij vragen u om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl. Wij zullen antwoorden binnen 48 uur. Dank u.
    veelpuntjes
    veelpuntjesGeachte, vandaag (do. 9-4-15 20:35) heb ik een mail verzonden naar contact@gamifive.nl met de hier bovenstaande klacht en eventuele oplossing. Ik verneem graag reactie. Met vriendelijke groet. (do, 09/04/2015 - 20:25)
    veelpuntjes
    Netjes afgehandeld door desbetreffend bedrijf. Geld is overgemaakt op mijn rekening.

veelpuntjes

Ook een klacht indienen over Gamifive?