Klacht Gamifive: Ongewenst spelabonnement

Klachtnummer
# 257629
Gebruiker
Stephan Vanhee
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandaag telefoonabonnement nagekeken en kwam ik tot de volgende vaststelling: jullie organisatie haalt sinds 7/2/17 ongewenst geld af van m'n rekening van m'n telefoonabonnement en dit al voor een totaal bedrag van 15,96 euro. Ik wil dat dit onmiddellijk wordt stopgezet aangezien ik geen abonnement ben aangegaan bij jullie diensten. Ik wil m'n geld zo snel mogelijk terug recupereren. Gelieve mij hiervoor dringend op de hoogte te brengen van de procedure die dient gevolgd te worden tot recuperatie van het geld. Zoniet ben ik geneigd gerechtelijke stappen te ondernemen.
Vriendelijke groet
Vanhee Stephan

Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,

    U heeft op 1 April 2017, contact opgenomen met onze klantendienst via het email adres contact@gamifive.be. Wij bevestigen het annuleren van uw abonnement en wij hebben de terugbetaling doorgevoerd.

    Klantendienst B! Belgie

Ook een klacht indienen over Gamifive?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen