Klacht Gamifive: Zo der te weten een abonnement afgesloten bij Gamifive Games

Klachtnummer
# 97007
Gebruiker
Irma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn dochter heeft een IPhone en staat op moeders naam. Na de laatste factuur blijkt nu dat er zonder ons weten zomaar 5 x 4,13 euro plus btw afgeboekt. Dat is totaal 25 euro voor een dienst waarvan we nooit gehoord hebben en geen gebruik van gemaakt hebben. Schandalig! Hoe krijgen wij onze 25 euro terug? T-mobile kan ons niet helpen, we moeten bij dit bedrijf zijn maar ik zie nergens waar ik een klacht hierover kan indienen. Dat dit nog steeds zomaa kan is te gek voor woorden!

De oplossing

Ik wil mijn geld terug, totaal 25 euro!
Ik heb de dienst geblokkeerd en hoop dat het nu goed is. Ook bij TMobile is er een en ander geblokkeerd waardoor we hopen dat het niet meer zal gebeuren. We hebben het geld heel hard nodig!

1 reactie

  1. Auteur
    Gamifive
    Datum
    Geachte, wij vragen u om contact op te nemen met onze klantenservice via het volgende adres : contact@gamifive.nl. Wij zullen antwoorden binnen 48 uur. Dank u.

Ook een klacht indienen over Gamifive?