Klacht Gamma Webshop: Bestelling zonder toelichting geannuleerd

Klachtnummer
# 511275
Gebruiker
Rivri
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst en betaald, binnen een uur bericht dat de complete bestelling geannuleerd is, zonder opgaaf van redenen. Mét de mededeling dat de klantenservice hierin geen inzage heeft en dat je die dus niet hoeft te bellen. Bouwmarkt zelf onbereikbaar voor toelichting. Klachtenformulier ingevuld, verzendknop doet het niet. Alsnog klantenservice gebeld om te ventileren, krijg na keuzemenu van minuten de mededeling "wij kunnen u op dit moment niet te woord staan, probeert u het later nog eens".
Weliswaar direct geld terug gestort gekregen maar vind dit geen manier van doen. Als je de drukte niet aan kan moet je het onmogelijk maken om bestellingen te plaatsen, en op zijn minst klanten normaal te woord staan!

De oplossing

Ik wil een garantie dat als ik een bestelling plaats, dat die ook geleverd wordt en dat als dat om welke reden dan ook niet kan, dat ik iemand daarover kan spreken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen