Klacht Gamma Webshop: Bestelling zonder toelichting geannuleerd

Rivri

Bestelling geplaatst en betaald, binnen een uur bericht dat de complete bestelling geannuleerd is, zonder opgaaf van redenen. Mét de mededeling dat de klantenservice hierin geen inzage heeft en dat je die dus niet hoeft te bellen. Bouwmarkt zelf onbereikbaar voor toelichting. Klachtenformulier ingevuld, verzendknop doet het niet. Alsnog klantenservice gebeld om te ventileren, krijg na keuzemenu van minuten de mededeling "wij kunnen u op dit moment niet te woord staan, probeert u het later nog eens".
Weliswaar direct geld terug gestort gekregen maar vind dit geen manier van doen. Als je de drukte niet aan kan moet je het onmogelijk maken om bestellingen te plaatsen, en op zijn minst klanten normaal te woord staan!

Ik wil een garantie dat als ik een bestelling plaats, dat die ook geleverd wordt en dat als dat om welke reden dan ook niet kan, dat ik iemand daarover kan spreken.

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?