Klacht Gamma Webshop: Gamma komt structureel haar beloftes niet na en thuiswinkel.org helpt niet.

Klachtnummer
# 463624
Gebruiker
GeleWortel#675
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al bijna 3 maanden geleden een bestelling geplaatst. Ze beloven steeds over enkele dagen te leveren en laten daarna niks meer van zich horen. Daarna bel ik weer en beloven ze weer over enkele dagen te leveren.
Ruim een maand geleden heb ik thuiswinkel.org ingeschakeld, maar dit is alleen een herhaling van het probleem. Thuiswinkel.org vraagt mij om geduld te hebben en niet naar de geschillencommissie te stappen. Mijn geduld is inmiddels op. Als Gamma zulke leveringsproblemen heeft, hadden ze mij niet steeds moeten beloven het in enkele dagen te leveren. En Thuiswinkel.org staat blijkbaar volledig aan de kant van Gamma. Hopelijk is de geschillencommissie wel onafhankelijk.

De oplossing

In elk geval de bestelling leveren en een riante coulanceregeling bieden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen