Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Gamma Webshop: Gamma levert 'horren op maat' die groter zijn dan besteld en neemt ze niet terug.
Details
De klacht
Ik heb horren op maat besteld bij Gamma. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van hun -extra betaalde- inmeetservice, om fouten te voorkomen.Gamma stuurt horren die ongeveer 4 cm breder zijn, en dus niet in mijn kozijn passen. De inmeter is 2 keer terug geweest, maar verder reageert Gamma niet. De levering was 8 weken geleden, evenals de eerste klacht. Ook fotobewijs helpt blijkbaar niet.
De oplossing
Ik wil mijn geld voor de beide horren terug.Bijlagen
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.