Opgelost door Gamma Webshop: Gamma levert 'horren op maat' die groter zijn dan besteld en neemt ze niet terug.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 480559
Gebruiker
L. van Ooyen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb horren op maat besteld bij Gamma. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van hun -extra betaalde- inmeetservice, om fouten te voorkomen.
Gamma stuurt horren die ongeveer 4 cm breder zijn, en dus niet in mijn kozijn passen. De inmeter is 2 keer terug geweest, maar verder reageert Gamma niet. De levering was 8 weken geleden, evenals de eerste klacht. Ook fotobewijs helpt blijkbaar niet.

De oplossing

Ik wil mijn geld voor de beide horren terug.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. van Ooyen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bedrijf heeft me ge-emaild dat ik de horren bij de dichtstbijzijnde Gammawinkel kan inleveren, waarna ik mijn geld terug krijg. Wel nog even afwachten of de laatste stap, terugbetaling, ook echt gebeurt. Ik ben een beetje sceptisch geworden in dit proces.....
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen