Klacht Gamma Webshop: Het duurt lang voor er een oplossing is, en deze is niet optimaal.

Gebruiker1572539700

Afgelopen november vier gordijnen gekocht voor ons nieuwe huis. Na drie weken ontvingen we onze gordijnen, maar bleek dat er één in de verkeerde kleur geleverd was. We hebben eerst zelf gekeken of we een fout in de bestelling hadden gemaakt, maar dit bleek niet het geval. Vervolgens drie keer geprobeerd contact op te nemen en al die keren werd beloofd dat we mail terug zouden krijgen met een oplossing. Na ruim twee weken nog niets gehoord, terwijl we al 5 weken op dat gordijn zitten te wachten sinds datum van bestelling. Vandaag bericht gekregen dat ze hem gaan vervangen in de goede kleur, maar ze konden niet garanderen dat hij er voor de kerst is. Kortom, het kan dus zijn dat we twee maanden moeten wachten op ons juiste gordijn (met pech wordt het dus begin januari dat het gordijn geleverd wordt, en dat is dus twee maanden na de bestelling). We worden steeds van het kastje naar de muur gestuurd en we hebben ook geen bericht over enige compensatie.

Een compensatie in de kosten van het gordijn zou op zijn plek zijn. We hebben er veel geld voor betaald en dan kan je verwachten dat het goed is. Het kan zo zijn dat er fouten gemaakt worden, maar los ze dan snel op en laat er geen 2,5 week overheen gaan.

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?