Klacht Gamma Webshop: Ik heb niets geleverd gekregen, zou graag zien dat de rekening gecrediteerd wordt.

Diena46

Ik had bij de Gamma een regenton met regenton standaard besteld, er werd echter een wc-duo pot van OK geleverd (en de regenton standaard? ) Dus gebeld met de Gamma, geen probleem, wc-pot werd weer opgehaald en dan zou de regenton afgeleverd worden. Netjes bevestigd via de mail. Paar uur later weer een mail van de gamma, regenton was helaas niet meer leverbaar, maar geen probleem de rekening zou gecrediteerd worden. Oke jammer, ik mailen met de Gamma, kan ik niet een andere regenton bestellen? want heb er echt 1 nodig. Dag later een mail van de Gamma, ze hadden via track en trace gezien dat de 2e regenton inmiddels was bezorgd en als ik die niet meer wou hebben dat ik die terug kon brengen naar de dichts bijzijnde Gamma??? huh wat waar, ik heb niets geleverd gekregen, hoe dan? Dag later werd werd de wc-pot opgehaald en weer geen regenton geleverd en zat ik met alleen nog een regenton standaard, die ik maar naar de dichts bijzijnde gamma heb gebracht en het verhaal uitgelegd dat ik niets heb aan alleen een regenton standaard en ik wel heel graag de rekening gecrediteerd zou willen hebben. Geen probleem ze gingen er werk van maken, ja dat hebben ze, ik kreeg netjes de regenton standaard gecrediteerd, maar als ik wel even de openstaande rekening van 39,95 wil betalen van de niet geleverde regenton. Gamma geeft geen reactie meer op mail of sta uren in de wacht per telefoon waarna de verbinding wordt verbroken. Help hoe nu verder? Ik heb geen regenton geleverd gekregen maar moet er wel voor betalen.

Uitzoeken hoe Gamma erbij komt dat er een 2e regenton is geleverd, er is niets bij mij geleverd, zou graag die track en trace code zien, want ik heb geen bericht van post.nl gehad dat er een pakket bij mij bezorgd zou worden, wel een bericht van post.nl dat ze de verkeerd geleverde wc-pot weer kwamen ophalen.

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?