Klacht Gamma Webshop: Na aankoop (die niet compleet is) doen en kunnen ze niets voor je betekenen

Klachtnummer
# 364644
Gebruiker
Carlos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

18/4 een fiets online gekocht bij de levering bleek de fiets beschadigt te zijn bij de stuurpen, na telefoondistrict contact (op mail reageren ze niet) een vergoeding gekregen voor deze beschadiging. Daarna de fiets uit de doos gehaald, geen zadel en zadelpen geleverd wederom gebeld (want op de mail reageren ze niet) ze zouden het via een filiaal laten bestellen. Gebeld geworden door het filiaal het zou minimaal 10 dagen duren, maar na die 10 dagen bleek alleen het zadel geleverd te zijn....nog langer wachten op de zadelpen. Maar toen bleek uiteindelijk de zadelpen niet te passen in het frame......en nu doen ze helemaal niets meer, op mail reageren ze niet op messenger nu geprobeerd en daar schuiven ze het probleem naar mij koop er maar eentje dan stuur je de bon maar op naar Gamma, we hebben deze fiets niet meer op voorraad (wel nog voorradig via de website en in andere filialen). Dus het komt er op neer als je iets gekocht hebt en het is niet compleet doen we niets meer voor je.

De oplossing

Een oplossing, stuur een fiets op die wel compleet is of de juiste zadelpen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen