Klacht Gamma Webshop: Oud apparaat wordt niet retour genomen

Maria

Vriezer gekocht bij gamma en geleverd door post. Nl. Ik wilde oude droger mee retour geven, maar de chauffeur zei dat niet te mogen doen. Gamma 6 keer gebeld; één van de frontdesk medewerksters gaf me gelijk en zou met collega's een afspraak maken om het apparaat op te halen en ik zou dan een mail krijgen met een datum. Niks gehoord. De laatste keer dat ik belde, bleek mijn vraag het hele bedrijf te zijn door gegaan waaronder de afdeling 'consumentenrecht', terwijl toch al jaren bij wet is geregeld, dat een leverancier bij de verkoop van een electrisch apparaat, het bedrijf verplicht is een ander, oud apparaat (waarvoor verwijderingsbijdrage bij de aanschaf is betaald) retour te nemen.
Ik zou door hen worden gebeld... Dat is inmiddels ook al weer 5 dagen geleden. En de droger staat nog steeds in mijn huiskamer (zo dicht mogelijk bij de voordeur).

Gisteren het oude apparaat ophalen!

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?