Klacht Gamma Webshop: Postnl de schuld geven van vertraagde levering, terwijl eigen adm. niet klopt.

revage

niet leveren door Gamma.
op vrijdag 28 aug een Gardena zwenkwasborstel besteld, welke de volgende dag, zaterdag, geleverd zou worden in de Gamma vestiging Amersfoort. Op zaterdag een berichtje van Gamma, dat door grote drukte bij Postnl, de levering de volgende dag, zondag, zou plaatsvinden en bericht volgt. Op zondag niets gehoord. Op maandag berichtje van Gamma dat er problemen zijn bij het verzendhuis en voorraadoverzicht. Hoezo Gamma vertraagde bezorging door Postnl!!!!!! Wel lekker makkelijk om een ander de schuld te geven. Zorg eerst dat je eigen administratie op orde is voordat je een ander gaat beschuldigen.

leveren uiterlijk donderdag 4 sept 2020, of mijn geld terug uiterlijk donderdag 4 sept 2020.

Wij vinden dat Gamma Webshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Gamma Webshop?